sobota 28. apríla 2012

Zac Efron ;)


-Sleduješ aj romantické filmy,alebo sú podľa teba len pre baby?
Zac: Keď som bol mladší,úplne som zbožňoval film Samotár v Seattlu.

-Čo ti v TV nemože ujsť?
Zac: Docela ma baví sledovať American Idol.

-Keby nejaký režisér chcel natočiť film o tvojom živote,aký herec by ťa mal hrať?
Zac:Neviem...........Pierce Brosnan?

-Aké je tvoje vysnívané povolanie?
Zac:Chcel by som vymýšlať alebo testovať nové počítačove hry.


-Keby si kdekoľvek na našej planéte mohol stráviť celý deň s jedným človekom, kto by to bol?
Zac:Asi anglická královna.Ale vážne neviem prečo!(smiech)

-S ktorým členom rodiny si si najbližší?
Zac:S bratom Dylanem.

-Bez akej dobroty by si nemohol žiť?
Zac:Prejedol by som sa cheeseburgerom zo slaninou.

-Aký je tvoj najhorší zlozvyk?
Zac:Keď je vonku zima, tak mám strašne suchú kožu. A stále si ju škrabem! Na ramenách,na nose......proste všade .


-Akú pesničku si naposledy počúval?
Zac:"Boston" od Augustany.

-Aký sen sa ti naposledy v noci sníval?
Zac:Minulú noc sa mi nesnívalo absolútne nič.Spal som v hotelovej izbe, kde bolo nechutne horúco.Minimálne 90 stupňou!

-Koľko penazí máš vo svojej peňaženke?
Zac:To neprezradím...alebo si tipnite!

-Kedy si dostal svoju prvú naozajstnú pusu?
Zac:Boli sme v 5 triede. Boli sme pri malej drevenej chatke na záhrade a hrali sme hru "Pravda alebo príkaz".Dostal som za úlohu pobozkať niektorú s báb. Problém bol v tom,že som tam bol jediný chalan a báb tam bola cela hŕba a pusu chcela každá. Des!!

-Aký štýl obliekania ťa na babách najviac rajcuje?
Zac: Skrátka..........asi všetky.




DLCHŠIE ALE OLATÍ SA ČÍTAŤ ♥!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára